onsdag 25 mars 2009

Tävling om vem som startar

Cleveland Browns coach, Mangini har uttalat sig om att man inte har någon solklar QBstarter inför den kommande säsongen. Man har därför satt sig ner och pratat med både Derek Anderson och Brady Quinn. "Jag har pratat med båda två och dom var väldigt klara med vad som väntade dom". "Jag sa att om dom hade några frågor eller synpunkter så skulle jag svara på dom. Jag ska hjälpa dom om dom har några frågor om deras möjligheter eller konkurensen som gäller. Båda två var väldigt förstående."

Nu ryktas det dessutom om att man har gett West Virginas QB Pat White ett träningskontrakt. Frågan är ju vad de två konkurerande spelarna jag nämnde ovan tycker om det. Nu är det i och för sig inte säkert att man har tänkt lira White som QB utan man kanske väljer att sätta honom som en giftig Wildcat-style tailback.

Inga kommentarer: