söndag 1 november 2009

Mitt Pro Bowl: AFC Offence

Följande spelare har fått min röst till Pro Bowl i AFC:

QB: Philip Rivers, Chargers, Ben Roethlisberger, Steelers, Kyle Orton, Broncos
Kommentar: Egentligen ingenting att orda om. Tyycker att det var rätt självklara val. Orton har varit grym i Broncos som överraskat alla, Rivers i Chargers har även han gjort en kanonsäsong så här långt. Big Ben ska självklart också vara med då han basar över ett av ligans bästa lag.

RB: Chris Johnson, Titans. Joseph Addai, Colts. Darren McFadden, Raiders.
Kommentar: Johnson är i topp i rushing yards och Addai är en pålitlig RB. McFadden röstade jag enbart på på grund av kärlek.

WR: Wes Welker, Patriots. Randy Moss, do. Chad Ochocino, Bengals. Hines Ward, Steelers.
Kommentar: Welker, Moss och Ward är tre riktigt bra WR:s och Ochocinco är en härlig karaktär.

TE: Antonio Gates, Chargers. Dallas Clark, Colts.
Kommentar: De bästa jag kunde komma på i AFC.

C: Chris Myers, Texans. Jeff Saturday, Colts.
Kommentar: Saturday tycker jag är en av ligans bästa centers och Myers har gjort en bra säsong.

TACKLERS: Andrew Whitworth, Bengals. Eugene Monroe, Jaguars. Marcus McNeill, Chargers
Kommentar: Tyckte att det började bli svårt nu men valde dessa herrar för att jag tycker att dom utmärkt sig mest.

GUARDS: Chris Chester, Ravens. Louis Vasques, Chargers. Logan Mankins, Patriots.
Kommentar: Vasques var solklar i alla fall. Dom andra tog jag mest ut på att dom har jag lagt märke till mer än deras konkurrenter.

FB: Le'Ron McClain, Ravens.
Kommentar: Ligans kanske bästa fullback?

Gå nu in på nfl.com och lägg era egna röster!

Inga kommentarer: