fredag 11 april 2008

Giants ring

De reagerande mästarnas ring är nu klar och här är resultatet:

Ringen är designad av en herrans massa folk, däribland Eli Manning, och är prydd av vitt guld. De tre Lombardibucklorna står för de sammanlagt tre Super Bowls klubben vunnit (SB XXI 1987 mot Broncos & SB XXV 1991 mot Bills). New York juveleraren Tiffanys står för utgivandet vilket också är intressant eftersom att ringarna vanligtvis görs av Jostens...
Min personliga åsikt är att den är riktigt snygg, speciellt om man jämför med deras tidigare (ska försöka leta fram en bild på dessa).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du påminde mig, precis då jag hade glömt bort denna hemska kväll!

Anonym sa...

haha stackars dig då TB. Näemn fyfan vad skönt och vad glad jag blir när jag ser dessa. Riktigt snygga!