söndag 14 september 2008

live?

Signaturen "Tom Brady" undrade om swenfl kommer att referera live från någon match. Just nu ser det inte ut som om det kommer att hända den här omgången. Jag själv kommer att följa Raiders match mot Chiefs samtidigt som jag tror att matcherna mellan Vikings och Colts eller den mellan Bills och Jaguars är mer händelserik och mer spännande. Vill ni följa en match hänvisar jag denna omgång till NFLs hemsida. Ju längre säsongen lider ju mer troligt är det att jag kommer att rapportera live. I kväll ska jag bara njuta av fin fotboll hade jag tänkt. Sedan kommer självklart rapporter från några matcher i morgon då jag har hunnit kolla igenom några.

Trevlig kväll allesammans och heja Raiders!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ni ser j ut att vinna ikväll ;)

Anonym sa...

ville du njuta av fin fotboll valde du ju helt fel match dessutom ;)

swenfl sa...

Hur går det för Colts i år... ;)

swenfl sa...

fan såg nyss att de vann (det satt dock långt inne)

Anonym sa...

sämre än i fjol iaf. men lugn vi kommer