måndag 8 december 2008

Om säsongen var slut idag...

Jag kopierar detta från ligans hemsida rakt av. Så här hade det sett ut om det var dags för slutpel nu:

AFC
Division Leaders
Titans
Steelers
Broncos
Jets
Wild Card-Teams
Colts
Ravens
Still in the hunt
Patriots
Dolphins
Bills

NFC
Division Leaders
Giants
Buccaneers
Vikings
Cardinals
Wild Card-Teams
Panthers
Cowboys
Still in the hunt
Falcons
Eagles
Redskins
Bears
Saints

För en lättförståelig översikt över hur slutspelsträdet hade sett ut hänvisar jag till denna länk:
http://www.nfl.com/playoffs/story?id=09000d5d80cfd578&template=with-video-with-comments&confirm=true

Är det bara jag som slickar mig om munnen när jag tänker på hur grymt viktiga matcher som väntar oss de närmaste veckorna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är för mig helt oförklarligt hur Bills fortfarande kan anses vara med i kampen. Kan du förklara det för mig min gode skribent?