söndag 6 december 2009

Mitt Pro Bowl: AFC Defence

SS: Troy Polamalu, Steelers.
Kommentar: Utan tvekan bäst i ligan, ser ingen som är i närheten av hans nivå...

CB: Brandon Carr, Chiefs. Ike Taylor, Steelers. Nnamdi Asomugha, Raiders.
Kommentar: Ike Taylor är ett måste om man ska välja ut "de bästa", Brandon Carr kanske även han. Asomugha är det nog inte men det är klart att han ska vara med ;)

DE: Dwight Freeney Colts. Robert Mathis, Colts. Shaun Ellis, Jets.
Kommentar: Herrarna i Colts har gjort en bra säsong och ligger topp i statistiken för defensive ends. Shaun Ellis är ett stort namn och hör därför hemma i Pro Bowl.

DT: Kyle Williams, Bills. Marcus Stroud, Bills. Tommy Kelly, Raiders.
Kommentar: Ytterliggare en från Raiders med men denna gång är det befogat, någorlunda i alla fall. Han har många tacklingar och så har även Buffalospelarna. Man kanske gynnas av att spela mycket försvar...

S: Ryan Clark, Steelers.
Kommentar: Vem ska jag annars välja? Killen lirar i världens bästa lag och gör ett hästjobb i mästarna tuffa försvar.

ILB: Jerod Mayo, Patriots. Ray Lewis, Seahawks.
Kommentar: För mig är Mayo självklart och jag antar att jag inte är ensam om att tycka det. Ray Lewis valde jag på känsla, inget direkt märkvärdigt över honom precis...

OLB: Brian Cushin, Texans. Clint Session, Colts. Keith Bullock, Titans.
Kommentar: Sydstatslagen dominerar här och har gjort det ett antal år. Nöjd över mina tre val här.

Ta chansen och rösta fram era favoriter till Florida:
http://www.nfl.com/probowl/ballot?icampaign=PB_orange_MB

Inga kommentarer: