måndag 7 december 2009

Mitt Pro Bowl: NFC Defence

SS: Tyrell Johnson, Vikings.
Kommentar: Helt klart en av de bättre SS i ligan.

CB: Bryant McFadden, Cardinals. Mike Jenkins, Cowboys. DeAngello Hall, Redskins.
Kommentar: Hall hade en grym säsong ifjol och var en av de ledande spelarna i Redskins, i år har han också börjat riktigt bra och det är en bra spelare som jag verkligen gillar. McFadden har gjort en bra säsong i år. Jenkins är alltid bra.

DE: Jared Allen, Vikings. Trent Cole, Eagles. Will Smith, Saints.
Kommentar: Will Smith är ju NFCs bästa DE i NFC i år så här långt. Trent Cole är allt som oftast bra och Jared Allen vill jag också se i Pro Bowl.

DT: Albert Haynesworth, Redskins. Colin Cole, Seahawks. Mike Patterson, Eagles.
Kommentar: Hade problem här faktiskt. Haynesworth hade jag dock redan klart för mig men de andra två valde jag på känsla och efter personliga intressen.

Free Safety: Darren Sharper, Saints.
Kommentar: Har ni något bättre att komma med?

ILB: Desmond Bishop, Packers. Nick Barnett, Packers.
Kommentar: Två Packersspelare faktiskt. Vet inte riktigt varför valet föll på just dessa herrar men dom knns båda rätt stabila.

OLB: Ernie Sims, Lions. Lance Briggs, Bears. Mike Peterson, Falcons.
Kommentar: Peterson är viktig för Falcons. Ernie Sims har gjort en bra säsong för ett annars ganska dåligt Lions och Lance Briggs fick också komma med.

Så där ja. Defensiven avklarad. Bara special teams kvar då...
Gå in och lägg era röster här

1 kommentar:

Josef sa...

Patrick Willis däm it, anser han vara fullständigt given!