fredag 9 januari 2009

Vilka vinner?

Vilka lag kommer att gå vidare? Ska försöka mig på några gissningar.

Ravens @ Titans
Jag går mot strömmen och säger att Ravens kommer att vinna. Detta är en match mellan två bra defensiv. Titans har ett grymt försvar men frågan är om inte Ravens har ett aningen vassare...

Chargers @ Steelers
Jag har sagt att Steelers har en bra chans att ta hem hela skiten, så jag får väl tippa vinst på dom då. Jag hoppas dock att Chargers kniper hem det. Vill så gärna se Tomlinson i SB!

Eagles @ Giants
Grym matchup! Eagles är inne i ett grymt stimm just nu, men rår man på mästarna? Kanske.

Cardinals @ Panthers
Bye bye Cards. Cardinals ska nog inte ha mycket att säga till om...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju väldigt oväntat att Arizona skulle vinna med så pass mycket. So much for the lock...

Anonym sa...

Visst, Cardinals var en miss men snyggt att sätta Eagles och Raves.
Trevlig blogg för övrigt.

/Salle
teddykgb.wordpress.com