söndag 14 november 2010

Mitt Pro Bowl: AFC Offence

Nu är det dags. Dags att ta tummen ur röven och rösta på era favoritspelare till Pro Bowl. Det gör ni här: http://www.nfl.com/probowl/ballot?icampaign=PBBallot_HPSpotlight&module=HP_spotlight

Jag har gjort det. Om jag bara hade röstat på mina favoriter hade det bara blivit Raidersspelare men som något oberoende bloggare fungerar ju inte riktigt det. Så jag plockade ut dessa herrar till AFCs offence:

QB

Tom Brady, Patriots
Carson Palmer, Bengals
Ben Roethlisberger, Steelers
Kommentar: Brady och Big Ben har varit bra i vanlig ordning och båda dessa lag kan komma att gå långt i slutspelet. Carson Palmer kommer kanske som en skräll för många, främst med tanke på Bengals läge i tabellen men man ska inte klandra honom. De matcher jag har sett honom spela har han i alla fall försökt och deras dåliga säsong går inte att skylla på honom.

RB

Arian Foster, Texans
Chris Johnson, Titans
Darren McFadden, Raiders
Kommentar: Foster är i topp i antal insprungna yards, Chris Johnson är spektakulär och riktigt bra. McFadden är en av Raiders viktigaste spelare och en av mina största favoriter i hela ligan.

WR

Darrius Heyward-Bey, Raiders
Andre Johnson, Texans
Brandon Lloyd, Broncos
Terrell Owens, Bengals
Kommentar: Heyward-Bey har jag fattat tycke för. Han har gjort bra ifrån sig och förtjänar en plats. Andre Johnson är självklar och T.O. har faktiskt överträffat mina förväntningar. Lloyd har även han överraskat och förtjänar en plats - en klen tröst i Broncos kräftgång.

FB

Le’Ron McClain, Ravens
Kommentar: Ligans kanske bästa FB?

TE

Atnonio Gates, Chargers
Zach Miller, Raiders
Kommentar: Zach Miller är ännu en personlig Raidersfavorit och otroligt viktig. Gates är given.

T

Sebastian Vollmer, Patriots
Eugene Monroe, Jaguars
Andrew Whitworth, Bengals
Kommentar: Vollmer har väl varit bra i år? Monroe och Whitworth tror jag att jag hade i mitt lag ifjol och de får vara med även denna gång.

G

Chris Chester, Ravens
Ryan Lilja, Chiefs
Louis Vasquez, Chargers
Kommentar: Ryan Lilja har imponerat stort på mig de få matcher jag tagit mig tid till att se Chiefs. Chris Chester och Vasquez ska ju bara vara med om man går efter skills.

C
Chris Myers, Texans
Jeff Saturday, Colts
Kommentar: Jeff Saturday är ligans kanske bästa center och Myers har varit bra i Texans i år.

Synpunkter?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver mycket om Rivers men tycker inte att han ska vara med i Pro Bowl? Hur kan det komma sig?

swenfl sa...

Därför att han spelar för Chargers. Så enkelt är det. Tycker att de andra mycket gärna kan gå före ;)