söndag 13 september 2009

Ikväll börjar det på ritktigt!

Ja, ikväll börjar NFL på riktigt då övriga lag spelar sin första match för säsongen. De flesta lagen i alla fall. Nio matcher har redan dragit i igång.

*****
Mitt tips angående premiären mellan Steelers och Titans gick åt pipan.

*****
MIA-ATL 0-10
KC-BAL 7-10
PHI-CAR 31-10
DEN-CIN 3-0
MIN-CLE 10-13
NYJ-HOU 10-0
JAC-IND 6-7
DET-NO 10-28
DAL-TB 13-7

Där har ni resultaten nu. De flesta av dessa matcher har hunnit halvägs.

*****
Hävdar dock fortfarande att Titans missar slutspel...

*****
Colts-Jaguars på Viasat Sport HD nu!

*****
Fyfan, vilket sömnpiller premiärmatchen var! Usch.

*****
Viasat Sports övriga matcher ikväll:
Giants-Redskins 23.00
Packers-Bears 02.20

Jag kommer att se den tidigare av dessa två matcher. I morgon kommer recap på den matchen och på matchen mellan Eagles och Panthers som jag ser nu.

*****
Orkar fan inte sammanfatta premiärmatchen. Har redan sagt att jag tyckte att det var ett riktigt sömnpiller och en rätt tråkig match. Steelers vann i alla fall med 13-10 och Big Ben såg rätt fet ut...

*****
Kommer att bli mer givande inlägg från och med nästa vecka. Speciellt före och efter matcher. Kommer att erbjuda en "veckans-match-införrapport" likt den jag gjorde inför Steelers-Titans minst en gång per vecka. Dessutom kommer jag att försöka följa så många matcher per vecka så att det kan komma upp några analyser och annat skit.

På återseende.

Inga kommentarer: