måndag 14 september 2009

Kvällens matcher

Måndagens matcher:
New England Patriots - Buffalo Bills
Oakland Raiders - San Diego Chargers

Viasat Sport HD och Viasat Sport kommer att visa Patriots-Bills med start klockan 01.00. Jag trodde att Viasat också skulle visa den andra matchen men så verkar inte vara fallet. Jag vet inte om man ändrat i tablån eller om jag läst fel någonstans men enligt tvmatchen.se så är det alltså bara den nämnda matchen som visas. För dom som vill se Chargers eller Raiders gör debut så finns ju alltid myp2p.eu vars länk ni även finner i spalten till höger här på bloggen.

Själv ska jag självklart se Pats mot Bills och försöker mig väl på en recap även på den i morgon afton. Det återstår att se om jag fortfarande är vaken när Raiders match börjar. Tvivlar på det.

Inga kommentarer: