lördag 16 januari 2010

Playoff prediction!

Någon frågade mig hur jag trodde att det skulle gå i slutspelet och jag tror följande:

Divisional Rounds:
(AFC) Colts vinner mot Ravens
(NFC) Saints vinner över Cardinals
(AFC) Chargers vinner över Jets
(NFC) Cowboys vinner över Vikings

Conference Finals:
(AFC) Colts vinner över Chargers
(NFC) Saints vinner över Cowboys

Super Bowl:
Colts möter Saints

Vem som jag tror vinner Super Bowl tar vi sen. Egentligen känner jag att det står mellan tre lag. Det är Chargers, Colts och Saints. Tror inte att Cowboys tar sig så långt. Ser väldigt mycket fram emot AFC-finalen som förmodligen blir mellan Colts och Chargers. Vinnaren där kan mycket väl vinna allt...



Countdowns

6 kommentarer:

coltsfanatiker sa...

Jasså nu tror du på oss?

I år är det åran tur, ser ingenting som kan stoppa oss så länge Manning spelar bra.

DASE sa...

Haha ser du matchen nu mellan NO och cards? Dallas kommer ju att spela super bowl. WIIIEE ;)

coltsfanatiker sa...

Ja det gör jag. Man har ändå kvar Colts isf, där vinner man inte. Det tror du väl knappast själv heller?

coltsfanatiker sa...

Sen ska man ju slå Vikings också...
Det blir knappast en skrattmatch.

DASE sa...

Var inte dig jag menade...

Det gör man. lätt!

swenfl sa...

CF: Jo jag tror på Colts. Kan man göra annat? Brukar jag inte det eller? :P

DASE: Ja, jag såg matchen. Jag håller på att skriva ett inlägg om det också. Självklart kan Cowboys ställa till det för Saints. Vill dock inte riktigt ge upp min tanke om Saints i SB. Men det kanske på allvar står mellan fyra lag nu istället för tre.